this is

Något för dem som tycker det jag har att säga är intressant

lördag

flying fluffy!

Hejsan. En ny blogg idag då. Som vanligt gör jag alltid en ny blogg, men tror jag ska börja inrikta mig lite. Emma sov hos mig inatt, det var mysigt! Vi såg på film, det var sehr gutten ! Luftslottet som sprängdes - bra att kolla på om man har sett de tidigare filmerna, detta är alltså upplösningen. Det hände inte så mycket, men det var värt besväret, om man sett de tidigare vill säga, annars fattar man inte mycket (vilket jag ändå knappt gjorde) Upp - Den omtalade och animerade Upp var ganska sorglig i börjad, men annars ganska skratt framkalland för den som är sömnig, vilket jag var när jag såg filmen. The house bunny - En playboy-tjej blir husmor för en töntig tjejförening - behöver jag säga mer? Kvällen var lyckad, vi sov sött :) Linda och Erik kom och hälsade på och då lekte erik med jeepen. jättekul! - om man frågar Erik :D Puss på alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

endast seriösa komentarer blir besvarade!

Om mig

Jag är en väldigt glad person (a'