this is

Något för dem som tycker det jag har att säga är intressant

söndag

DAGENS!

Idag har jag sett på film. Filmen hette Cry baby, och det visade sig att för drygt 20 år sen var Johnny Depp ganska snygg. Bara så ni vet. Filmens effekter var kanske inte de bästa,men annars var det ganska underhållande att titta på den, hihi. Sen har jag läst en bok (Fjäril av Sonya Hartnett) det står mer om den i inlägget före detta. Sen har jag bakat maräng! Just nu står den och gräddas i ugnen, kanske blir det en tårta? Man vet aldrig (ALDRIG!) när man behöver en tårta. Snart ska jag gå och titta till den! Eftersom jag älskar att baka (enligt mina egna regler) och laga mat så kanske jag kommer lägga upp lite recept och tillväga gångsätt här på bloggen? Kanske vore något. MARÄNG: 4 ägg, 1 och lite mer än en halv dl socker som rördes tills elvispen la av (snyft). Vanligtvis ska man kunna vända bunker uppochner ovanför huvudet utan att bli kladdig i håret, men jag tog inte risken då den var ganska rinnig. Sen tillsatte jag lite vaniljarom och vispade runt lite. Nu väntar resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

endast seriösa komentarer blir besvarade!

Om mig

Jag är en väldigt glad person (a'