this is

Något för dem som tycker det jag har att säga är intressant

onsdag

Hey

Underbara dagar denna vecka! Skrev ett långt inlägg men datan fuckade sig och nu är jag sur och måste göra om? usch. Tjejorna och jag tältade i veckan, det var bra... förutom att korna försökte döda oss. Vill du vea mer? well, thats all there is. Emma och jag skrämde ihjäl Askersund idag. Vi hade mycket kul. Visste ni att dockorna på letex har peruker man kan ta av och vända och vrida på? Jag och Emma vet... och bevakningskamerorna.. men ja... Vi hade mkt kul, bilder/filmer kommer! :D BTW, köpte en bok om filmer, 100 filmer för livet. Vi ska se alla. ALLA. Förutom dom båda redan har sett. Kommer skriva om filmerna här, hoppas det kan va något ? :) ha det!PÖSS

2 kommentarer:

  1. är det förvaltar elin? :D
    haha saknar't ♥ ska du emma & ebba åka hem samma dag som reunion discot slutar? ;o

    (förlåt om det är fel person)

    SvaraRadera
  2. tilda..du vet tildalördag, juli 31, 2010

    hej fröken elin. mycket fin blogg du har :) jaaa för 100 resensioner om filmer som är bra!! ska nog fundera över det där med att ta mig en tur till askersund ändå.. låter ganska trevligt med peruker att vrida på tycker jag allt :) pussokramoförvaltaforeverandever <3

    ps. jag hoppas du tar detta som en seriös komentar ;)

    SvaraRadera

endast seriösa komentarer blir besvarade!

Om mig

Jag är en väldigt glad person (a'