this is

Något för dem som tycker det jag har att säga är intressant

fredag

Vädret

Dagen började lite disigt, men sprakade sedan upp i ett riktigt solsken ! Solen värmde på och kändes underbar på för-och-eftermiddagen. Det stekte på ordentligt och jag lade mig ner för att sola med kläderna på till och med. När klockan sedan blev tre och jag och Emma gick hem från bussen började det åska och jag ringde pappa så han hämtade oss och skjutsade hem oss. Och tur var väl det ! Senare började det åska för jävligt mycket och blixtrade och dundrade gjorde det också. Det regnade och haglade men nu (19.10) har det lugnat ner sig och där ute väntar grillen på att tändas. Resultatet av dagens väder: Översvämmad potatiskällare (all potatis förstörd, blir att köpa istället för egen), det regnade in i ladgården och in på logen, och troligen på höskullen också. Alla gärden har praktiskt talat förvandlats till sjöar och jag är blöt. Inte PGA regnet, jag duschade nyss. Trevligt att bli ren. Sover hos Emma imorgon, Ebba kommer också och vi ska prata om England :) Lär ha träningsvärk efter dagen idrott med intervall träning... Men man får ta det sura med lite sött så kan det bli en jätte god smoothie (oohja). Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

endast seriösa komentarer blir besvarade!

Om mig

Jag är en väldigt glad person (a'